مقالات آموزشی, مقالات عمومی

مکانیزم کارکرد و ویژگی های جالب دریل شارژی

در این مقاله به معرفی دریل شارژی میرسیم

کار اصلی دریل شارژی پیچ باز و بسته کردنه نه سوراخکاری میتونید باهاشون سوراخکاری هم بکنید اما برای سوراخکاری دریل های برقی بهترن.
پیرو مقاله قبلی میخوایم با دریل شارژی ها بیشتر آشنا بشیم در مقاله قبلی دریل ایمپکت درایو رو بهتون معرفی کردیم اگه نخوندید میتونید ابتدا مقاله قبل رو، بخونید بعد بیاید بریم سراغ ادامه مطالب.
دریل شارژی ابزاریِ که خیلی متداوله و یکی از پرفروش ترین ابزارهاست،چرا بهش میگن شارژی چون با باطری کار میکنه باطری ها هم دو مدل لیتیوم یون و نیکل کادمیوم دارن که الان دیگه نیکل کادمیوم ها تولید نمیشن، درکل لیتیوم یون ها جدیدتر،گرون تر و بهترن.

از مهم ترین مشخصه دریل شارژی ها تُرکمترشه، که شما باید با توجه به نوع پیچ و متریالی که میخواید پیچ رو داخلش باز یا بسته کنید، عدد ترکمتر رو تنظیم کنید که دستگاه، پیچ و اون مَتِریال آسیب نبینن.

داخل دریل شارژی ها هم از گیربکس های خورشیدی استفاده شده که گیربکس های خوب و با دوامی هستن و توی صنعت هم کاربردهای مختلفی دارن.
میدونستید دریل شارژی ای داریم که به گوشی وصل میشه و ردیاب داره که اگه دزدیده شد میتونی دزد رو بگیری تو پیج ابزاربیات هم معرفیش کردیم.
در انتها ویدیو توضیحات و عملکرد دریل شارژی رو براتون گذاشتیم که با دیدنش کاملا با مکانیزم عملکرد و ویژگی های این ابزار آشنا میشید.

موارد گفته شده ویژگی های اصلی دریل شارژی هستند. در مقاله بعدی تفاوت این مدل با دریل ایمپکت درایو رو بهتون معرفی می کنم و با هم مقایسشون میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *