شرایط و قوانین

سلام همراه و مشتری عزیز سایت ابزار بیات قبل از هر چیزی تشکر میکنیم که مجموعه ابزار بیات رو برای خرید انتخاب کردید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ابزار بیات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر در متن است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ابزار بیات اقدام کند.

نحوه ارسال

  • اجناس ما با هر محل ارسالی که خریدار درخواست کند قابل ارسال می باشد و این از مزیت های ابزار بیات نسبت به سایر فروشگاه ها است.
  • ارسال به تهران از طریق پیک و یا اسنپ و الوپیک و …(با توجه به امنیت بیشتر و هزینه کمتر) است.
  • ارسال به شهرهای دیگر با تیپاکس_پست_باربری_اتوبوس_چاپار_هواپیما و … است.
  • سفارشات در سریع ترین زمان ممکن ارسال میشوند و با توجه به ارسال با هر محل ارسالی زمان رسیدن آن متغیر می باشد که در صفحه پرداخت به صورت تایپ می‌توانید محل مورد نظر خود برای ارسال محصولتان را بنویسید.

نحوه پرداخت

مشتری می‌تواند سفارش خود را به صورت کارت به کارت و واریز به حساب یا پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت در صورت درخواست خود و با ارسال لینک انجام دهد.
مشتری سفارش خود را ثبت نموده و بعد از تکمیل فرآیند خرید کارشناسان فروش ما با شما سریعا تماس می‌گیرند

ثبت،پردازش و ارسال

_روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و ارسال می‌‏شوند.
_ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۶ بعدازظهر و پنج شنبه ساعت ۹ تا ۲ بعدازظهر می باشد.
_ابزار بیات به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
_برای تماس در خارج از ساعات کاری تا جای ممکن پاسخگو هستیم در غیر اینصورت یا در ساعات کاری تماس بگیرید یا در واتساپ یا به صورت پیامک و شبکه های اجتماعی و اینترنتی پاسخگو هستیم و با ما درارتباط باشید.
_کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ابزار بیات سریعا در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ابزار بیات همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.با این وجود در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد یا در صورت هر گونه خطا و تغییر ارزش کالایی حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید مشتری برای ابزار بیات محفوظ است و مشتری می‌تواند محصول دیگری را جایگزین کند و یا مبلغ فوق در سریع ترین زمان ممکن نهایت تا ۴۸ ساعت عودت داده می شود

گارانتی ها

_گارانتی اصالت ۲۰۰ درصدی یعنی بازگشت دو برابری مبلغ محصول در صورت اصلی نبودن که برایتان ارسال میشود
_گارانتی بازگشت و مرجوعی یا تعویض محصول در صورت وجود مغایرت فنی در توضیحات محصول و جنس ارسال شده و یا مشکلاتی که توسط استفاده کننده برای جنس به وجود نیامده باشند
_داشتن تعمیرگاه های منصف و ماهر مختص ابزار بیات در شهرهای مختلف کشور برای تعمیر انواع ابزار های شما
در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال تماس بگیرید.